ANNA-KARIN KARLSSON er et af verdens førende luksusbrillemærker.
Situationen
Den svenskbaserede virksomhed sælger varer til mere end 50 lande og ønskede at automatisere sine salgsprocesser for erhvervskunder.
Da ANNA-KARIN KARLSSON tog ny forretningssoftware i brug, blev det besluttet at bygge den nye B2B-løsning, hvilket betyder, at e-ordremiljøet bliver bygget direkte oven på ERP, og at der ikke er behov for yderligere grænseflader og oplæring af personale.
Resultaterne af analysefasen førte til beslutningen om, at den nye platform skulle sikre brugervenlighed og understøtte dataudveksling i realtid, samtidig med at den afspejlede ANNA-KARIN KARLSSON-brandets minimalistiske og nordiske æstetik.
Vigtigste funktioner:
- Nordisk minimalistisk design med en fantastisk mobiloplevelse
- Praktisk bestilling til både store og små indkøbsvogne
- Vis detaljeret produktinformation – galleri, beskrivelser, parametre
- Speciel løsning til visning af konfigurerbare produkter
- Enkel og bekvem bestilling af variationer
- Forskellige valutaer – USD, EUR, SEK
- Kundespecifikke priser
- Speciel løsning til agenter
- Mulighed for at oprette B2B-konti til agenter
- Agenten er knyttet til en bestemt region, valuta og udvalgte kunder
- Agenten kan bruge B2B-miljøet til at afgive ordrer til udvalgte kunder
- Agenten har overblik over ordrer afgivet til kunder
- Alle ordrer genereres øjeblikkeligt i Erply
- Oversigt over alle ordrer, uanset hvordan de blev lavet
Den nye løsning optimerer tiden for ANNA-KARIN KARLSSONs teammedlemmer, minimerer fejl forårsaget af genindtastning af ordrer og giver salgsteamet mulighed for at fokusere på mere værdiskabende aktiviteter.
Det sikrer, at erhvervskunder i forskellige tidszoner har kontinuerlig adgang døgnet rundt til et opdateret produktsortiment, nøjagtige priser og lageroplysninger i realtid. Denne tilgang vil understøtte ANNA-KARIN KARLSSONs fortsatte ekspansion på flere globale markeder.
“At etablere et B2B-miljø med Lumav var en behagelig oplevelse. Onboardingen var professionel, og deres team gjorde en ekstra indsats for at forstå, hvordan det nye system ville gavne vores kunder.”
Fanny Skoglund, COO for ANNA-KARIN KARLSSON