Decora er en detail- og engrosvirksomhed inden for bygge- og malervarer, grundlagt i 1993.
Magento Commerce
Magento Commerce har mange tillægsfunktionaliteter sammenlignet med open source-versionen. For Decora var den afgørende faktor sikkerhed og B2B-mulighederne. Derudover er Decora meget tilfreds med Magento CMS (Page Builder) modulet, som gør indholdsstyring meget lettere sammenlignet med Prestashop, hvor man manuelt skulle ændre HTML-koder.
E-handelsløsninger med resultat
Ud over Custobar, Akeneo PIM og Klevu har Decora mange andre tillægsfunktionaliteter på nettet, som ikke fulgte med i Magento Commerce. Vi har skabt en speciel varekurvsløsning, hvor der tænkes på behovene hos kunder, som ønsker at modtage varerne med forskellige leveringstider og brugsmåder.
Forretningsanalyse
Analysen hjælper med at etablere en omnichannelløsning, hvor netbutikken ikke er en isoleret enhed, men en del af helheden. Derfor foretages forretningsanalysen med udgangspunkt i alle virksomhedens afdelinger: salg, marketing, finans og logistik.
Vigtigheden af produktberigelse fulgte af analyse af e-handel. Til dette formål skabte vi en grænseflade med Akeneo PIM. Hvor det tidligere var nok med produktets navn, billede og beskrivelse for at lægge det op, skal man nu arrangere attributter, relaterede produkter, opsælgende produkter og relaterede kategorier.
Takket være analysen af e-handlen har der foregået en effektivisering og automatisering af processerne i Decora, herunder standardisering og ændring mod det mere logiske af kundebase og kategorier på nettet og i de fysiske butikker samt arrangering af attributter. I øvrigt har man taget Customar i brug, som er beregnet til standardisering af kundebase og effektivisering af automatisk markedsføring for omnichannelkunder. For at forbedringer søgninger skabes en grænseflade med Klevu, som er en selvundervisende søgemotor baseret på kunstig intelligens.
Kunde hos Lumav siden 2018 – vi takker!
Design og brugergrænsefladerfor e-handel
Decora har et ønske om at holde sin netbutik så moderne og kundevenlig som muligt. For at kunden så bekvemt som muligt skal kunne finde alt, der ønskes, skal man se på sin netbutik med et kritisk blik: hvordan kunden bruger nettet, og om kunden hurtigt kan finde alt det ønskede.
Grænseflader
- Custobar
- Akeneo PIM
- Klevu